Veelgestelde vragen

Betalen en bestellen:

Bij JeeBee Lights kunt u altijd veilig, snel en gemakkelijk op verschillende manieren betalen. Wij accepteren de volgende betaalmethoden: 
– iDeal
– PayPal
– MasterCard
– VISA Card
– Bancontact (voor Belgische klanten)
– Belfius (voor Belgische klanten)
– KBC (voor Belgische klanten)
– Bankoverschrijving

Indien u voor bankoverschrijving kiest, let u er dan wel op dat het verwerken van uw bestelling 1 werkdag langer kan duren. Wij verwerken uw order pas wanneer het aankoopbedrag voldaan is. U kunt onze bankgegevens vinden op de factuur.

Stap 1: Plaats de gewenste artikelen in uw winkelmand.

Stap 2: Als laatste stap in het bestelproces vult u uw gegevens in. Kies een verzendmethode en de betalingsmethode. Controleer uw bestelling en uw adresgegevens.

Stap 3: Na het plaatsen van de gewenste artikelen en het controleren van alle gegevens. Kunt u uw bestelling afronden met de gekozen betaalmethode.

Stap 4: Zodra uw bestelling succesvol is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail met als bijlage de factuur van uw bestelling. Bestelt u op de werkdagen vóór 19:00 uur dan heeft u uw bestelling morgen in huis.

Heeft u net besteld maar toch een foutje gemaakt? Neem dan z.s.m. telefonisch, per mail of via de chat contact op met onze klantenservice. Mocht u de fout pas later ontdekken dan kan uw bestelling al verwerkt en verzonden zijn. U heeft altijd 30 dagen de tijd om uw order te retourneren naar ons.

Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt ontvangt u automatisch een e-mail naar de opgegeven e-mailadres met het Track & Trace nummer van de zending. Aan de hand van dit Track & Trace nummer kunt u uw bestelling op de website van DPD volgen.

Heeft u op de werkdagen (ma.t/m vr.) vóór 19:00 uur besteld? Dan sturen wij uw bestelling dezelfde dag naar u toe. Heeft u na 19:00 uur besteld? Dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. Bestelt u in het weekend? Dan wordt uw bestelling op maandag verzonden.

 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Garantie:

Voor de producten die wij verkopen op onze website beiden wij garantie tussen 3 en 5 jaar aan. De garantieperiode verschilt per product. In de specificaties bij ieder product wordt aangegeven hoelang er garantie wordt verleend. Het retourneren van de producten gaan kosteloos.

Heeft u een defect product die binnen de garantie valt? Die u ook vervangend wil ontvangen? Stuur ons dan een e-mail met uw ordernummer en een duidelijke omschrijving van het defecte product met eventuele foto’s.

U meldt het defecte product bij ons aan, door een e-mail te sturen. Nadat ontvangt u vanuit onze klantenservice de retourinformatie. Als uw defecte product “goedgekeurd” is, sturen wij u een nieuw product toe. Retourneer het product binnen 14 dagen tenzij anders vermeld, om extra kosten te voorkomen. Deze extra kosten bestaan uit de prijs van het artikel en de retourkosten.

Wij verzoeken u om binnen 5 dagen na ontvangst van uw order een mail te sturen naar: info@jeebeelights.nl Vermeld uw ordernummer in de mail met als onderwerp ‘schade’.

Op het moment dat u een defect product bij ons aanmeldt ontvangt u bij de retourinformatie een retourlabel. Met deze label kunt u het defecte product kosteloos terugsturen.

Retourneren:

Als u uw product wilt retourneren, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via: info@jeebeelights.nl. Wij zullen u dan zo snel mogelijk een retourlabel toesturen!

U dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten. Mocht u uw gehele bestelling retourneren dan krijgt u het volledige aankoopbedrag gecrediteerd.

Indien u uw zakelijke order terugstuurt, verrekenen wij €5,95 verzendkosten. Dit zijn kosten die wij betaald hebben aan de vervoeder. Wij zijn genoodzaakt dit te doen, zodat wij onze prijzen van producten zo laag mogelijk kunnen houden. Wij creditteren nooit de retourkosten.

Wij behandelen uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.

Het totaal aankoopbedrag wordt op de rekening waarmee u betaald heeft teruggestort.

U heeft het recht uw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave te retourneren.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te testen. Hierdoor kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op: Indien de originele verpakking beschadigd aankomt of ontbreekt kan er 20% tot max. 50% van het aankoopbedrag ingehouden. Deze percentages zijn slechts een indicatie.

Vanaf het moment dat wij uw retour hebben ontvangen hanteren wij 3-5 werkdagen om dit te verwerken. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw retourzending. Bij een credit, ontvangt u het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft nadat u de creditfactuur per e-mail ontvangen heeft. 

Voor overige vragen:

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact met ons op voor overige vragen.

JeeBee Lights is uw handelaar in LED verlichting! De beste deco en ledpanelen vind u hier! Bestel snel via onze webshop, voor 22:00 besteld is morgen nog in huis!

Klantenservice

Informatie

Contact

Overig